بهترین پرژوه

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بررسی

بررسی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی

عنوان :

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان

مقدمه :

در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازار یابی فناوری اطلاعات و &hellip به خود جلب نموده است مخصوصا افراد دانشگاهی فروشندگان نرم افزار مشاوران و کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و مفهوم crm را که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتری به مشتری است توسعه داده اند سازمان ها به طور گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد می نگرند .

این سیستم ها با ارائه اطلاعت در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه ی مهمی ار فرایند های اصلی شرکت به خصوص در حوزه بازاریابی فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند . به کار گیری سیستم های crm به طراحی مجدد فراینده های مشتری گرا منجر می شود . crm مستلزم رویگردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار است که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی ساده بازاریابی مشتری محور شوند .

با توجه به مطالب فوق در این پژوهش سعی می شود که رابطه میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی شهر مریوان در سال 1390 بررسی شده و مولفه هایی از کیفیت زندگی کاری که بر مدیریت ارتباط با مشتری موثر واقه می شوند ، مشخص گردد .

تعداد صفحه :173

توجه :

لطفا از این پروژه در راستای تکمیل تحقیقات خود و در صورت کپی برداری با ذکر منبع استفاده نمایید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:46

فهرست مطالب:

مزایای ناشی از تقلیل ریسک ها و مخاطرات ارزی
تقلیل هزینه های معاملاتی
شفاف شدن قیمت ها
ثبات اقتصاد کلان
اصلاحات ساختاری
وضعیت یورو به عنوان پول ذخیره
عوامل موثر در تضعیف و تقویت ارزش یورو
مشکلات حقوقی ناشی از معرفی یورو برای مؤسسات و فعالیت های تجاری جهان
یورو و آمریکای لاتین
روابط اقتصادی
جریان سرمایه
ارزش یورو و تغییرات آن
پیامدهای مالی
نتیجه گیری
یورو و آسیا
یورو و اقتصاد جمهوری اسلامی&zwnj ایران
یورو و تجارت خارجی ایران
نتیجه گیری:

مزایای ناشی از تقلیل ریسک ها و مخاطرات ارزی
در وجوّ و حال و هوای تجاری امروزی تصمیمات متخذه شدیدا تحت تاثیر منفی نوسانات نرخ ارز قرار می&zwnj گیرند. اگر کشوری صادراتی به کشور دیگر داشته باشد و قرار باشد عواید صادراتی خود را در آینده دریافت نماید . نگران بالا و پایین رفتن نرخ ارز تا مواقع وصول آن عواید است . اگر ارزش پولی که عواید صادراتی باید بوسیله آن پرداخت شود کاهش یابد . صادر کننده متضرر خواهد شد . همچنین اگر ارزش پول کشور صادر کننده بالا برود ارز کمتری بدست خواهد آورد . مثلا اگر یک تاجر آلمانی 100 میلیون دلار در فرانسه سرمایه گذاری نماید او سود خود را براساس نرخ برابری مارک و فرانک محاسبه می&zwnj نماید . حال اگر تولید حاصله از این سرمایه گذاری قرار باشد در فرانسه به فروش رود . و فرانک فرانسه بطور ناگهانی درمقابل مارک سقوط نماید . بنحوی که هر فرانک در ازای مارک کمتری نسبت به آنچه مورد نظر سرمایه گذار است معامله شود سرمایه گذار آلمانی دچار زیان شده مایوس و دلسرد خواهد شد بنابراین هرچه نرخهای ارز به میزان بیشتری غیرقابل پیش بینی و ناپایدار باشد . سرمایه گذاری و صادرات مخاطره آمیزتر خواهد بود و دامنه فعالیت ما کاهش می&zwnj یابد اما با ورود یورو نرخ ارز در بین کشورهای منطقه به کلی زایل می&zwnj شود چرا که دیگر پول های مختلف و تبدیل آنها به یکدیگر وجود خارجی ندارند تا ریسکی از این بابت متصور باشد&zwnj بنابراین سیاستگذاری بین المللی و تجارت با منطقه افزایش و استحکام خواهد یافت.
برای هر مصرف کننده ، تولید کننده یا سرمایه گذار اگر نتیجه تصمیم اقتصادی خود را قرار است در آینده بدست آورد . ریسک نرخ ارز دردسر آفرین است . متاسفانه این ریسک دامن گیر بخش مختلفی از فعالیت های اقتصادی است البته با توسل به اقدامات استحفاظی یا تأمینی می&zwnj توان در بازار سلف ارز این ریسک ها را پوشش داد اما این روش نیز با مشکلاتی همراه است زیرا اولاً این اقدامات مانند هرعمل بیمه ای دیگر دارای هزینه است و ثانیاً هر صنعت و یا فعالیت اقتصادی کوچک قادر نیست که از عهده مخارج آن برآید. و ثالثاً برخی از کشورها ساختار بازار مالی مجهزی را برای مقابله با ریسک ارزی در اختیار ندارند.
تقلیل هزینه های معاملاتی
قبل از به جریان افتادن یورو توریست ها برای ورود به هریک از یازده کشور منطقه یورو مجبور بودند که پول ملی خود را برسرهر مرز یا در داخل کشور مقصد تبدیل به پول محلی آن کشور نمایند که این کار دارای هزینه بود (حدود یک درصد پولی که باید تبدیل شود ). یک مطالعه انجام شده حاکی از آن است که هر جهانگرد ، به طور متوسط 13 دلار را در هر تبدیل پول پرداخت می&zwnj کرده است . باتوجه به اینکه هرساله ده ها میلیون سفر صورت می&zwnj گیرد می&zwnj توان به رقم قابل توجه صرفه جویی در هزینه در این مورد پی برد . پس از بکار افتادن یورو دیگر نیازی به تبدیل پولهای ملی عضو یورو نخواهد بود و این مبلغ یک صرفه جویی واضح و آشکار به شمار می&zwnj رود.
اما صنعت توریسم تنها یک مثال معمولی از این صرفه جویی ها است هر روزه ده&zwnj ها هزار معاملات ارزی بین کشوری و بین افراد کشورهایی مختلف عضو یورو با یکدیگر تحقق می&zwnj یابد که قبل از ظهور یورو و انجام این معاملات مستلزم تبدیل پول و در نتیجه تقبل هزینه تسعیر بود تخمین صرفه جویی های حاصله از این قالب که بر اثر به جریان افتادن یورو و حاصل می&zwnj شود کارساده ای نیست ولی یک مطالعه انجام شده توسط کمیسیون اروپا حاکی از آن است که قبل از یورو تجارت اروپا سالانه مستلزم تبدیل 7/2 تریلیون دلار از پول کشورهای اتحادیه اروپا به یکدیگر بوده است که این امر مستلزم پرداخت 13 میلیارد دلار هزینه تسعیر بوده که خود برابر 4 درصد GDP اتحادیه اروپا است .
شفاف شدن قیمت ها
پول واحد اختلافات قیمتی بین اعضاء را شفاف می&zwnj کند و بدین ترتیب سبب اعتلاء رقابت بین بازارها می&zwnj شود اگر پول واحد وجود نداشته باشد محاسبه نرخ های تبدیل و تسعیر خود مشکل ساز بوده و در نتیجه راه برای اعمال تبعیضات قیمتی هموار می&zwnj شود. بارها مشاهده شده است که مثلا یک نوع اتومبیل ساخت آلمان در کشور دیگری غیر از آلمان ارزانتر از خود آلمان بوده است . اما محاسبه قیمت ها بر حسب یورو مبنا و ملاک ساده ای را برای مقایسه در اختیار فروشنده تولید کننده و خریدار قرار می&zwnj دهد . که می&zwnj تواند برای مقایسه قیمت ها در داخل اتحادیه و خارج از آن مفید باشد و به یکسان سازی قیمت ها در کشورهای عضو کمک نماید با معرفی یورو نقش کیفیت در تعیین قیمت اهمیت بیشتری می&zwnj یابد و این به نفع مصرف کننده واقتصاد منطقه و جهانی است .
با این همه نباید درباره یکسان سازی قیمت ها در داخل منطقه یورو زیاد مبالغه نمود وانتظار داشت که مثلا یک بطری کوکاکولا در همه کشورهای عضو دارای قیمت واحد باشد چرا که به هر حال اساس قیمت را در غیاب دخالت های سیاستگذاری در همه جای دنیا عرضه و تقاضا و عوامل خاص دیگر نظیر حمل و نقل و غیره تعیین می&zwnj کند و این درست همانند آن است که بگوئیم مثلا قیمت کوکاکولا باید در تمام ایالت های آمریکا یکسان باشد که البته چنین نیست .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:82

فهرست مطالب:

فصل اول ۱
مقدمه ۱
فصل دوم ۴
نیروی خورشیدی در تاریخ ۴
فصل سوم ۹
ساختار اتمی وتولید الکتریسیته ۹
فصل چهارم ۱۲
فعالیت های مرتبط با انرژی خورشیدی ۱۲
۴-۱ سیستم های گرمایش خورشیدی آبی و هوایی ۱۳
۴-۲ خشک کردن ۱۴
۴- ۳ استخر خورشیدی ۱۵
۴-۴ نیروگاه های خورشیدی : ۱۶
فصل پنجم ۱۸
عملکرد سیستم خورشیدی ۱۸
۵-۱ تشعشع خورشید : ۱۹
مقدار ثابت خورشید : ۱۹
شدت تابش : ۲۰
انحراف محور زمین : ۲۰
شرایط اتمسفر یک ۲۱
فصل ششم ۲۳
سلولهای خورشیدی چه هستند ۲۴
فصل هفتم ۲۶
نیازهای سلولهای خورشیدی ۲۶
فصل هشتم ۲۸
چگونه سلولهای خورشیدی ساخته می شوند ۲۸
شکل ۱- a) سلولهای خورشیدی کریستال مجزا در صفحه ۲۹
شکل b-1) صفحه خورشیدی پلی کریستال ۲۹
شکل c-1 ) صفحه خورشیدی a-si 29
(شکل ۲) ۳۱
فصل نهم ۳۳
سلولهای خورشیدی چگونه کار می کنند ۳۳
فصل دهم ۳۷
اجزای یک سیستم فتوولتائیک ، ۳۷
روش انتخاب و توضیحاتی در مورد آنها ۳۷
صفحه&zwnj های خورشیدی ( Solar Panel) : 37
الف) کریستالین سیلیکن ( Crystaline silicon) : 37
ب) سیلیکن&zwnj های بی&zwnj شکل (Amorphous Silicon) : 38
۱۰-۲ نحوه قرار گرفتن پانل&zwnj های خورشیدی : ۳۸
مراحل انتخاب اندازه باتری : ۴۱
انتخاب نوع باتری : ۴۲
۱۰-۴ تبدیل کننده ( Inverter) : 42
۱۰-۵ شارژ کنترلر (Charge Controller) : 43
۱۰-۶ کابل&zwnj ها ( Wiring) : 43
فصل یازدهم ۴۵
دسته بندی مدل&zwnj های PV ( سلولها فتوولتائیک) ۴۵
فصل دوازدهم ۴۸
انواع مختلف سیستم&zwnj های PV 48
۱۲-۱ Small Stand- alone System 48
۱۲-۲ grid-tie Solar system 49
۱۲-۳ Complete- Stand- alone Solar System 49
۱۲-۴ Hybrid &ndash Solar electric and Generator combination system 50
فصل سیزدهم ۵۲
تحلیل یک مدار PV وبررسی ۵۲
عملکرد اعضاء در شرایط متغیر ۵۲
شکل ۵- قسمتهای سیستم PV 55
شکل ۶) ردیابی اشعه ۵۶
شکل ۷- نمودار نشان دادن ۵۶
فصل چهاردهم ۵۹
معتبر بودن PV ها ۵۹
شکل ۸ &ndash نمودار هزینه اجزای سیستم PV و کاهش قیمت با زمان را نشان می دهد ۶۰
فصل پانزدهم ۶۲
متمرکزکننده های PV 62
شکل ۹ &ndash سیستم متمرکزکننده PV 63
فصل شانزدهم ۶۴
ساختمان ترکیبی PV 64
شکل ۱۰- ترکیب سلولهای PV در یک ساختمان ۶۵
فصل هفدهم ۶۶
صنعت PV 66
فصل هجدهم ۶۸
کاربردهای متداول و پیشرفت ۶۸
(شکل۱۲٫مرکزPVکالباری) ۶۹
فصل نوزدهم ۷۰
کاربرهای دیگر فوتوولتائیکها ۷۰
۱۹-۱سیستم حفاظتی کاتدی ۷۰
۱۹-۲ حصارهای الکتریکی ۷۰
۱۹-۳ سیستم های نور پردازی از راه دور ۷۱
۱۹-۴ سیستمهای مخابراتی و نظارت از راه دور ۷۲
۱۹-۷ سیستمهای عمل آوری آب ۷۴
فصل بیستم ۷۵
برآورد میزان تابش خورشید به یکی ۷۵
برآورد هزینه : ۷۶
استهلاک چنین سیستمی را چگونه می&zwnj توان محاسبه کرد ؟ ۷۹
فصل بیست و یکم ۸۰
آینده ۸۰
فصل بیست و دوم ۸۲
طراحی و ساخت ۸۲

فصل اول
مقدمه
محدود بودن سوخت های فسیلی بر روی زمین و همچنین اثرات سوئی که در ارتباط با استفاده از انرژی هسته ای وجود دارد بشر را بر آن داشت تا بدنبال یک منبع انرژی دیگر برای ادامه حیات خود در روی زمین باشد برای ادامه حیات بشر می تواند دو راه را در پیش گیرد اول اینکه به دنبال راهی برای کنترل همجوشی هسته ای باشد و دوم اینکه بتواند از انرژی خورشید که سرچشمه تمام انرژی های روی زمین است استفاده کند.
استفاده از انرژی خورشید سابقه تاریخی زیادی دارد البته این استفاده بیشتر محدود به انرژی گرمایی خورشید بوده است. در فصل دوم به طور مختصر در این رابطه مطالبی ارائه شده است.
در فصل سوم به طور مختصر در مورد ساختار ملکولی موادی بحث شده است که در مبحث فتوولتائیک استفاده می شوند.
در فصل چهارم کاربردهای انرژی خورشیدی در دنیای امروز آورده شده است. مبحث های این فصل در مورد فعالیت هایی است که در آنها از انرژی گرمایی خورشید استفاده
می شود.
در فصل پنجم مواردی که در عملکرد یک سیستم خورشیدی مؤثر می باشند مثل تشعشع خورشید، درجه حرارت، رطوبت و حرکت هوا اشاره و توضیح مختصری در رابطه با آنها آورده شده است.
فصل های ششم، هفتم، هشتم و نهم بیشتر به معرفی سلول های خورشیدی پرداخته شده است. اینکه سلول های خورشیدی چیست نیازهای یک سلول خورشیدی، این سلول ها چگونه ساخته می شوند و این که سلول های خورشیدی چگونه کار می کنند در فصل دهم اجزای یک مدار فتوولتائیک روش انتخاب آنها و توضیحاتی در مورد آنها آورده شده است. صفحه های خورشیدی، باتری، تبدیل کننده، شارژ کنترلر، اجزای اصلی این مدار هستند در فصل یازدهم و دوازدهم دسته بندی سلول های PV و انواع مختلف این سیستم ها ارائه شده است در فصل سیزدهم عملکرد این اعضاء در شرایط متغییر توضیح داده شده است شرایط محیط و تابش خورشید بر روی عملکرد این سلول ها تأثیر زیادی دارد. در فصل بعدی در مورد متمرکز کننده های نور خورشید و تأثیر استفاده از آنها بر روی صفحات خورشیدی آورده شده است.
در فصل های پانزدهم و شانزدهم در مورد صنعت PV و مطالعاتی که در حال حاضر در روی این صفحات در حال انجام است اشاره شده است در فصل نوزدهم مثال هایی از کاربرد فتوولتائیک ها در دنیای امروز آورده شده است. بیشتر این فعالیت ها منحصر به مکان هایی می شود که از شبکه برق دور هستند و آوردن شبکه برق محلی به این نقاط مقرون به صرفه نیست در فصل بیستم مقاله ای در مورد تحلیل استفاده از انرژی خورشیدی فتوولتائیک در یکی از شهرهای آمریکا آورده شده است که مقرون به صرفه بودن این سیستم را برای استفاده بررسی می کند.
فصل آخر در مورد طراحی و ساخت یک سیستم PV برای تولید برق DC و AC است در این فصل محاسبات لازم برای طراحی با مشخصات دقیق اجزای مدار آورده شده است این که این سیستم برای استفاده مقرون به صرفه است یا نه در فصل نتیجه گیری آورده شده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
ایجاد

ایجاد

ایجاد جریان منظم پرواز و توزیع پروازها بین شرکت های هواپیمایی

Generate the Ordered Flow Flight and Distribute the Flight Time to the Airlines
فرمت PDf
تعداد صفحات 345


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
ارائه

ارائه
ارائه مدل ریاضی تاثیر عرض شانه راه در افزایش ایمنی جاده های برون شهری

Presenting mathematic model of shoulder width effect on
increasing of rural roads safety
فرمت PDF
تعداد صفحات 183


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
شیپ



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , کلیات حقوق

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 180 نمونه سوالات کلیات حقوق همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نرم

نرم

مزایای نرم افزار قرعه کشی :

@@ کاربردی بسیار ساده

@@ قابلیت ثبت مشخصات هزاران نفر در سیستم برای قرعه کشی

@@ این نرم افزار برروی تمامی سیستم عاملها از جمله ویندز و لینوکس قایل استفاده است .

طرز استفاده :

کافی است با کلیک بر روی نرم افزار که با استفاده از برنامه اکسل مایکروسافت آفیس نیزقابل استقاده است آنرا باز نموده سپس شماره ردیف - نام و نام خانوادگی فرد شرکت کننده در قرعه کشی و نام پدر وی را ثبت نمایید سپس یصورت شانسی شماره یک نفر را در بخش شماره تایپ و اینتر نمایید به سرعت مشخصات فردی که در برابر شماره مذکور نوشته شده هویدا می گردد .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
رفع

رفع

رفع مشکل ثبت نشده روی شبکه بعد از فلش گوشی S3 I9300

حل 100 درصدی

در این آموزش می خوایم مشکل ثبت نشدن روی شبکه رو بعد از آپدیت I9300 به ۴٫۳ رو آموزش بدیم.

توجه: این آموزش فقط وقتی جواب میده که سریال و بیس باند گوشی شما مشکل نداشته باشه؛

ابتدا گوشی رو روت کنید:

اینم فایل روت :

از طریق odin فایل رو قسمت PDA قرار بدین استارت کنید :

CF-Auto-Root-m0-m0xx-gti9300

کاستوم ریکاوری نصب کنید : فایل زیر را از طریق odin فایل رو قسمت PDA قرار بدین استارت کنید.
recovery-cwmtouch-6.0.2.7-GTI9300

حالا فایل مودم و کرنل زیر رو دانلود کنید و به حافظه مموری یا sdcard انتقال دهید و از ریکاوری نصب کنید (رفتن به محیط ریکاوری با گرفتن کلید هوم+ولوم بالا و پاور )

دانلود فایل مودم

modem.XXUGMK6

دانلود کرنل

kernel.XXUGMK6

*** این فایل ها فقط و فقط برای I9300 S3 مناسب است. ***



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • abbas tonki