بهترین پرژوه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
استند

پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp

........................................

اگر از این مدل نقشه های اتوکد و عکس می خواهید سفارش دهید : (تلگرام یا پیامک) 09309839778

.................................

دسته بندی : استند 3 بعدی

.................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید

width=

.........................................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

..................................

برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.

دانلود رایگان نرم افزار SKETCH UP 2015

آموزش نصب اسکچاپ ۲۰۱۵ ........کلیپ رایگان

آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch

تک کلیپ های آموزش اسکچاپ

.................................

اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .

...........................

برای ثبت سفارش :

اگر از این طرح موارد زیر را می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

فایل 3 بعدی 3d max . فایل 3 بعدی 3d cad . رندر حرفه ای

انیمیشن در 2 نوع اسکچاپی و حرفه ای............................ نمونه اسکچاپی .... نمونه حرفه ای

نقشه های اتوکد شامل پلان . سایت پلان (بدون اندازه گذاری) . نما ها ( بدون اندازه گذاری) . برش ها (بدون مبلمان و اندازه گذاری)

................................



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

افزایش قابلیت اطمینان و راندمان منابع توان پالسی مورد استفاده در پلاسما بصورت ورد ودر80صفحه

چکیده:

استفاده از منابع توان پالسی در فرآیندهای مختلف پلاسما با توجه به ارتباط برقرار شده بین آنها رو به افزایش است. با توجه به تحقیقات به عمل آمده در این مورد، طراحی منابع توان پالسی با هدف کاهش تلفات و افزایش راندمان، می تواند تاثیرات مهمی درکاربردهای پلاسما داشته باشد. اساس فناوری سیستم توان پالسی بر پایه ذخیره انرژی زیاد در زمان نسبتا طولانی و آزاد کردن خیلی سریع آن می باشد که هدف از فرآیند آزاد سازی انرژی، افزایش توان لحظه ای آن است. از ویژگی های بارز منابع توان پالسی جهت افزایش راندمان و قابلیت اطمینان، پیچیدگی ها و ریزه کاری آن است. بهبود راندمان و قابلیت اطمینان در منابع توان پالسی با توجه به کاربرد آن در پلاسما، ارتباط اساسی با مشخصات سیستم های توان پالسی دارد. این پایان نامه یک توپولوژی جدید مبتنی بر مبدل باک- بوست اصلاح شده (مثبت) در ورودی مدار منبع توان پالسی پلاسما پیشنهاد می دهد. بر اساس این توپولوژی در محدوده ای مشخص در منبع توان پالسی پلاسما، مجموعه ای از کلید- دیود- خازن به صورت متوالی اتصال دارند که جهت تولید ولتاژ و dv/dt بالا به کار می رود. مولفه های کلیدی توپولوژی پیشنهادی برای افزایش قابلیت اطمینان و راندمان عبارتنداز: ساختارتوپولوژی جدید مبتنی بر مبدل DC-DC ، استفاده از روش کنترلی مناسب(منبع ولتاژ) و تعیین مقدار انرژی ذخیره شده در المان های اصلی مدار (سلف و خازن). بنابراین توپولوژی ارائه شده به آسانی قابلیت تنظیم، ارتقا و توسعه با دامنه وسیعی درکاربردهای متنوع منابع توان پالسی را دارا می باشد. توپولوژی پیشنهادی مطرح شده با توجه به تاثیر مولفه های کلیدی آن، با دقت کامل از اجرای شبیه سازی در محیط نرم افزار MATLAB/SIMULINK به دست آمده است که با بررسی نتایج شبیه سازی، کارایی و قابل اجرا بودن این توپولوژی را جهت انجام اهداف مورد نظر که همان تولید پالس های قدرت بالا با ولتاژ زیاد و بهبود راندمان و قابلیت اطمینان منابع توان پالسی پلاسما است، تائید می کند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:2

مقدمه

پاسدار در لغت بمعنی نگهبان و مراقب است و پاسدار و پاسداران، آن کسانى هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند. در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند آدمیانی که برای بر افراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، تمامی هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند. کمربستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت جوئی اش چنان حماسه ای آفرید که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب است و خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:4

مقدمه

یکصد سال از امضای فرمان مشروطیت میگذرد،که خود پی آمد حرکات انقلابی گسترده ای بودکه با زمزمهِ تأسیس عدالت خانه از طرف علمای تهران آغاز شده و با جانفشانی مردم آذربایجان به بزرگترین رویداد تاریخ معاصر ایران فرارویید و در روند خود، مترقی ترین و سرآمدترین افکار دموکراتیک و انسانی عصر خودرا فراروی خود قرار داد. از سنگلاخ قهرمانی و ایثارگری گذشت و به پیروزی رسید. پیروزیی که به بهای خیلی گران بدست آمد. پیروزیی که درهرگام آن، خون پرطپش عاشق ترین آزادیخواهان زمان برزمین ریخته شد. پیروزیی که در تحقق آن مردم رنجهای بسیار برده و دردهای زیادی کشیدند



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 4

مقدمه

عبدالجواد ادیب نیشابوری ، ادیب ، مدرس و شاعر نامدار دوره مشروطیت در سال 1281 ه. ق در روستای بیژن گرد از توابع نیشابور زاده شد ، پدرعبدالجواد کشاورزی تنگدست بود . عبدالجواد در 4سالگی به بیماری آبله مبتلا شد ، بینایی یک چشم خود را از دست داد و برای چشم دیگر وی نیز بینایی اندکی ماند . از این رو ، پدرش او را به مکتب نمی فرستاد ، اما عبدالجواد با نمایاندن حافظه قوی و استعداد خود به پدر، او را بر آن داشت که فرزند را به مکتب بسپارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود رام فارسی گوشی مارشال Marshal ME-365

این فایل ۱۰۰ درصد تست شده است

نسخه اندروید: ۴,4٫۲

قابل فلش با SP Flash Tool



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
روانشناسی

روانشناسی ورزش

تعداد صحفات : 229

مقدمه:

روان&lrm شناسی ورزشیشاخه&lrm ای از علم ورزش است که در جستجوی فراهم نمودن پاسخ به سؤالات مختلف در زمینه&lrm های رفتار انسانی در حیطه ورزش است. از آنجایی که روان&lrm شناسی به مطالعه رفتار می&lrm پردازد، بالطبع موضوع روان&lrm شناسی ورزشی نیز مطالعه حرکات و فعالیت&lrm های ورزشی در تمام ابعاد از فعالیت حرکتی یک کودک دبستانی تا مسابقات جهانی و المپیک می&lrm باشد.

اگر چه اهمیّت مسائل روانی در ورزش از چندین سال پیش شناخته شده است با این حال روان&lrm شناسی ورزشی هنوز دانشی بسیار جوان می&lrm باشد و در خلال دهه&lrm های اخیر علاقه و توجه به « روان&lrm شناسی ورزشی شناختی» افزایش چشم&lrm گیری یافته است. ابتدا تمام تلاش&lrm ها در این حیطه معطوف به مردان قهرمان بود اما در سال&lrm های اخیر این روند متحول شده است و روان&lrm شناسی ورزشی قهرمانان زن و مرد حرفه&lrm ای و برجسته افراد شرکت کننده در فعالیت&lrm های غیر حرفه&rlm ای را نیز مورد توجه قرار می&lrm دهد. به عبارتی هدف روان&lrm شناسی ورزشی کمک به ورزشکاران در تمام رده&lrm های سنی از نوجوانان تا بزرگسالان است.

امروزه متخصصان فیزیولوژی ورزش از دانش روان&lrm شناسی ورزشی برای کمک به شرکت&lrm کنندگان در برنامه&lrm های باز پروری قلبی استفاده می&lrm کنند تا آنها بر ترس خود نسبت به از سرگیری و شروع تمرین غلبه کنند. معلمان همچنین با استفاده از دانش روانشناختی ورزشی شیوه توجه به تأثیرات محیطی را که باعث بهبود اجرا می&lrm شوند، به متعلمان خود می&lrm آموزانند. دست اندر کاران تیمهای جوانان برای اطمینان از کسب تجارب


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر شهر شورای انتخاب دو بخش مسابقه‌ای جشنواره در حوزه‌ها نمایشنامه نویسی و تئاتر کودک و نوجوان را معرفی کرد. به گزارش حوزه تئاتر   گروه فرهنگی   باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره تئاتر شهر ، شورای انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه نویسی متشکل محمد امیریاراحمدی نویسنده و رئیس کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ، نصرالله قادری نویسنده ، کارگردان ، پژوهشگر و منتقد پیشکسوت تئاتر در کنار احسان فلاحت پیشه نویسنده و کارگردان جوان ارزیابی نمایشنامه های رسیده به این بخش را انجام می دهند. طبق تازه ترین آمار منتشر شده از سوی دبیرخانه تا کنون قریب به 100 نمایشنامه برای حضور در رقابت نمایشنامه نویسان به جشنواره ارسال شده است. شورای انتخاب مسابقه تئاتر کودک و نوجوان نیز با حضور سه هنرمند شناخته شده این حوزه تشکیل شده است. منصور خلج نویسنده ، کارگردان و پژوهشگر پیشکسوت تئاتر ، مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و فریبا دلیری نویسنده ، کارگردان و مدرس دانشگاه به عنوان شورای انتخاب بخش تئاتر کودک و نوجوان ، ارزیابی بیش از 150 متن و طرح رسیده به این بخش را انجام می دهند. نتایج ارزیابی متون این بخش به زودی اعلام خواهد شد. پنجمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شهریور ماه 1395 برگزار می شود.